Tìm hiểu thêm về JAMJA

HEAD OF CUSTOMER SUCCESS

Department CUSTOMER SUCCESS Hạn nộp: ASAP Mức lương: from 1000 USD

Hạn nộp: ASAP

Mức lương: from 1000 USD

Số lượng: 1 người

Địa chỉ làm việc:

  • Hà Nội: JAMJA Corp., Tầng 5, Tòa nhà Vườn Xuân, 71 Nguyễn Chí Thanh, Đống Đa
  • HCM: JAMJA Corp., Lầu 2, Tòa nhà H3, 384 Hoàng Diệu, Quận 4

I. Mô tả công việc

    A Customer Success Head is responsible for developing customer relationships that promote retention and loyalty.
    The core function of the job: plan, coordinate and control the activities of the customer service team, merchant operation team and campaign management team to maintain and enhance customer relationships and meet organizational and operational objectives;
    Key Responsibilities :
    - Relentlessly develop and improve policies, procedures and service standards for customer service (to user issues), merchant operation (to partner issues) and internal cooperation activities
    - Daily overview all the team's metrics and take action quickly
    - Seamlessly align with the internal team such as Partnership, Business Development, Marketing, Product team and so forth
    - Fast improve people's skill and process to adapt to this high-growth stage of the company
    - Plan, prioritize and delegate work tasks to ensure the proper functioning of the department
    - Directly report to the CEO.

II. Yêu cầu trình độ, kỹ năng và khả năng tối thiểu

    - Excited to deliver the best service standard ever for the company working for
    - Familiar with customer service management system such as Salesforce, Zendesk, CRM and field's terms as NPS (Net promoter score), SLA…
    - People-oriented mindset
    - At least 5-year working experience in the field and 3-year experience in mid-sized team management
    - At least 2-year experience in E-commerce or consumer tech startup
    - Superb time management, judgment, communication, decision-making and problem-solving skills.
    - High energy, hunger, honesty, humble and hard working
    - Bachelor’s degree or above

III. Bạn được gì khi làm việc tại JAMJA

    1. Salary and bonuses
    - Salary: 1000 - 2000 USD
    - Salary review on half-year basis, self-propose salary raise
    - Extra bonus when reaching and exceeding the target
    2. Healthcare & life care
    - Social insurance, health insurance, unemployment insurance
    - Annual health check
    - Subsidy for oral care & treatment
    - Happy birthday, annual company trip, team building activities, year-end party, etc.
    - Subsidy for gym/fitness membership, movie ticket, books, etc.
    3. Other benefits
    - Free food (snack) & drink at pantry area
    - Small weekly party every Friday (T.G.I.F), monthly celebration on the first Wednesday of the month (Superday)
    - Free use of various books on the company’s bookshelves
    4. “Start-up” culture
    - Flexible working time: 7.5 offsite days (working out of office) per month & late show-up
    - Creative, professional, proactive, and flexible environment.
    - OKR management (Objective and Key Results)
    5. Learning & Developing opportunities
    - Sponsors for short courses & certificates to improve professional skills
    - JAMJA Schools (sharing workshops by JAMJA members & inspiring figures) twice per month
(*) Lưu ý: do hạn chế về mặt thời gian nên chỉ các ứng viên được lựa chọn vào vòng sau mới được liên hệ và phản hồi. Rất mong các bạn thông cảm

Về JAMJA

JAMJA được thành lập vào năm 2015 với xuất phát điểm là một nền tảng tổng hợp thông tin giảm giá của các thương hiệu lớn trên fanpage hoặc trang web. Qua 3 năm phát triển, JAMJA đã không ngừng mở rộng và tích hợp thêm nhiều tiện ích cho khách hàng, đặc biệt là dịch vụ hàng đầu tại Việt Nam: đặt chỗ giảm giá dựa trên thời gian. Do khả năng giảm giá theo giờ có thể tùy chỉnh (bởi trạng thái bàn trống hoặc trạng thái bán hàng), JAMJA có thể hợp tác với nhiều thương hiệu lớn tại Việt Nam để giảm giá lên tới 70%. Hiện tại, JAMJA có hơn 1 triệu người dùng hoạt động mỗi tháng và hiện đang phát triển nhanh chóng. Tầm nhìn của JAMJA là trở thành siêu ứng dụng ưu đãi mà khách hàng có thể dùng hàng ngày khi mua sắm và ăn uống.

Môi trường làm việc tại JAMJA mang đậm chất khởi nghiệp với các tiêu chí như: Cởi mở; Khuyến khích sự chủ động của mỗi cá nhân; Ủng hộ “chất riêng” từng người; Thân thiện và gắn kết trong nội bộ; Tiên phong thử nghiệm các kỹ thuật mới; Linh hoạt về thời gian làm việc; Cập nhật, đánh giá công việc dựa trên chỉ tiêu - kết quả (KPI) thay vì quy trình.

Báo chí nói về JAMJA:


Tìm hiểu thêm về JAMJA

Ứng tuyển

Vì sao bạn chọn JAMJA?

Đính kèm CV của bạn*(.pdf, .doc/ .docx , .png , .jpg)

Choose file Change Remove

Đính kèm Portfolio của bạn(.pdf, .doc/.docx , .png , .jpg)

Choose file Change Remove